Meer over De Paarse Keizerin
Wilt u meer over het ontstaan, de achtergrond en de mensen van De Paarse Keizerin lezen? In het blad Red heeft een artikel over het ontstaan gestaan. Ook bij Over Ons kunt u meer onder De Paarse Keizerin vinden.
Betaal methodes
U kunt bij ons op de volgende manieren betalen:
- iDeal
- Overboeking
U kunt er ook voor kiezen om het bedrag zelf over te maken op onze rekening. Het kan tot enkele dagen duren voordat het geld wordt overgeboekt. Nadat wij het geld hebben ontvangen versturen wij uw reeds klaargezette bestelling. Het Rabobank rekeningnummer van DPK (U hoeft niet de volledig naam De Paarse Keizerin te gebruiken): 01159.66.099 / (IBAN) NL85RABO0115966099. De BIC code is RABONL2U. Het helpt ons als u bij uw overboeking het ordernummer vermeldt.
- Bancontact
Bancontact, voorheen bekend als Mister Cash, is de populairste online betaalmethode in België. Het is een eenvoudige en veilige manier van betalen.
- PayPal
Verzending: snel en discreet
Om uw bestelling veilig bij u thuis te laten bezorgen, bieden wij uw pakje op uw naam aan via Post nl.
Zodra uw pakketje op de post gaat ontvangt u een e-mail met de code waarmee u uw zending kunt volgen.
Wilt u dat uw pakje wel, bij uw afwezigheid, bij de buren wordt afgeleverd, dan kunt u dat ook vermelden in de winkelwagen, bij het afrekenen.
Niet thuis?
Als u niet thuis bent bij bezorging (en heeft aangegeven dat u niet wilt dat uw pakje bij de buren wordt bezorgd, dan laat de pakketbezorger van Post.nl een bericht bij u achter met een `Niet-thuis-code`. Met deze code kunt u een afspraak maken voor de tweede bezorgpoging op MijnPakket. U moet daar wel eerst inloggen. U kunt kiezen voor een tweede bezorgpoging op een andere dag. Doet u dat niet dan wordt het pakketje automatisch de volgende dag opnieuw bij u aangeboden.
Als er dan niemand thuis is, kunt u uw pakket de volgende dag vanaf 13.00 uur ophalen bij het Postkantoor. Neemt u dan wel uw legitimatiebewijs mee.
Op kantoor
De afzender op uw pakketje is het verzendbedrijf MyParcel uit Hoofddorp. Dus u kunt uw pakketje ook op kantoor af laten leveren. U ontvangt voorafgaand aan de verzending een mailtje met de code waarmee u uw pakketje kunt volgen.
Afhalen bij post punt
U kunt er voor kiezen uw pakje te laten bezorgen bij een post punt. Vaak zijn dit supermarkten, winkels en bezinestations. Op dit moment zijn er al meer dan 2000 afhaalpunten in Nederland (en tegenwoordig ook België) waar Post.nl mee samenwerkt. Het voordeel is dat deze locaties vaak 's avonds open zijn en dat u uw pakje daar, wanneer u het uitkomt, kunt afhalen. Ook na uw werk.
Wilt u gebruik maken van deze mogelijkheid, dan kunt u dat aangeven bij het afrekenen. Als uw pakketje op de post gaat ontvangt u een mail van ons. Er volgt een tweede mail van Post.nl wanneer het post punt uw pakje heeft ontvangen. In deze mail van Post.nl staat waar en vanaf wanneer u uw pakje kunt afhalen. Op de neutrale buitendoos staat als afzender het verzendhuis Myparcel vermeld.
Vergeet niet de mail van Post.nl en uw legitimatie mee te nemen bij het afhalen!
Kadoverpakking
Wij pakken al uw bestelde artikelen in als stijlvol kado. Voor uzelf, uw geliefde, vriend of vriendin.
Vragen?
Voor vragen over de levering van uw bestelling kunt u op werkdagen (maandag t/m vrijdag) tussen 8.30 uur en 17.00 uur contact opnemen met De Paarse Keizerin, op telefoonnummer: 06 14746123. Ook met andere vragen over producten kunt u bij ons terecht.
Eventuele nalevering wordt natuurlijk kosteloos naar u toegezonden.
Buitenland
- Wij verzenden ook naar België, Duitsland, Frankrijk en Spanje. De verzendkosten hiervoor ziet u verschijnen nadat u de bestelling heeft aangemaakt. U kunt uw bestelling dan nog annuleren.
Wilt u uw pakketje naar een ander land sturen? Mail ons dan, meestal kunnen we het regelen.
Retourneren
Bestelde producten kunt u probleemloos retourneren binnen 30 dagen na ontvangst. Hierbij geldt (om hygiënische redenen!) dat de verzegeling van de verpakking van het product niet verbroken mag zijn en het product in ongebruikte en ongeschonden staat naar De Paarse Keizerin geretourneerd dient te worden.
Meer over het herroepingsrecht en de uitzondering en voorwaarden voor onder andere speeltjes kunt u lezen bij onze Algemene Voorwaarden.
Lingerie
Wij vragen u om ontvangen lingerie en nachtkleding over uw schone lingerie te passen. Doe dit voordat u eventuele labels of etiketten verwijdert.
Bent niet tevreden over de maat of over het door u bestelde artikel? Dan kunt u het artikel binnen veertien dagen na bestelling retourneren. Natuurlijk is dat het artikel ongebruikt, ongedragen en onbeschadigd en voorzien van het label.
Retour? Vooraf melden
Wilt u een product ruilen of retourneren? Dan verzoeken wij u dit eerst aan te melden door een email te sturen naar info@depaarsekeizerin.nl. U krijgt dan van ons een bericht terug waarin staat hoe u het product kunt retourneren.
Zodra wij uw pakje hebben ontvangen, retourneren wij het aankoopbedrag. Dat doen we in ieder geval binnen drie werkdagen. Of, als u dit wenst, sturen wij u een nieuw artikel/of lingerie / nachtkleding in een andere maat.